Saturday, September 1, 2007

1ST AEROTELS FISHING COMPETITION

Assalamulaikum teman2 kaki pancing AEROTELS. Terlebih dahulu kami inigin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua peserta2 yang meyertai pertandingan memancing Aerotels yang telah kami ada kan pada 31hb Ogos 2007 bertempat di Pantai Tungku. Sambutan memang mengalakkan.. Kami juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sponsor2 kami , Sharine (yang sponsor Ayam untuk di panggang sama membawa kem untuk tani bertaduh) , Dzulshahrin dan Latif (yang meminjamkan alat pemanggang ayam!!.. kalau durang nada meminjam kan, nada 'ON', meskipun ada yang meminta sewa dan meminta video.. hehehe) dan Ibrahim (yang sponsor nasi bungkus)... Terima kasih sekali lagi... lain kali buat lagi... hehehe..



Kami ingin mengucapkan tahniah kepada pemenangnya, Hj Mohd, dari RTT Section. Seramai 12 orang peserta yang mengikuti peraduan memancing pada hari tersebut, masing2 dengan Joran favourite dan joran TERMAHAL bisdurang. hehehe. Kaki2 pancing dari RTT dan AIC pun ada turut serta... Walaupun ianya satu pertandingan yang amat mencabar di dalam cuaca yang sangat panas, namun kemeriahan nampak terlihat pada kesemua peserta..



Kepada peserta2 yang tidak menang, kami harap biskita inda berputus asa. Cuba lagi di pertandingan yang akan datang. Pada yang menang kami berharap agar dapat mempertahankan gelaran JUARA di pertandingan yang akan datang.







Hj mohd with his winning catch.. ikan pila-pila..


1st prize winner


Hj Mohd (RTT Section)


Hasil Tangkapan:- Ikan pila-pila


Joran: Pro-tech , Spool:- Black Jack


2nd and 3rd winner:- no winner



LUCKY DRAW WINNER


Hj Mohd (RTT Section)



0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons