Showing posts with label lauk Sapiee. Show all posts
Showing posts with label lauk Sapiee. Show all posts

Monday, May 6, 2013

Masa Untuk Mancing

TripMancing pada 03-05-2013

Gfadz happy dgn anak lauk Tungap nya..

Gfadz lgi, kali ani dgn rekod baru blurih lauk paling damit.. baby lauk Lapih. hehee

Skipper Jimin pun nda ktinggalan jua dgn lauk Bebarahan nya..

Gfadz lgi.. lauk Sapiee lgi dgnnya bgambr kali ani..

Lgi2 Gfadz.. lgi2 Gfadz..
lauk Sulit lgi jd mangsanya.. huhuu

ALHAMDULLILLAH... rezeki hriani ada anak cucu Lauk Bebarahan, Sapiee, Sulit, anak Tungap, snowWHITE, Kurap-u, Sapah2, Kurisi, Langisi & mcm biasa Bananas..


Tuesday, April 9, 2013

Mancing Setelah Rehat Lebih Sebulan.

Trrip Mancing pada 07-04-2013

Operasi mbuang kapang prahu sblum ngail...  plahan bah prahu oleh nya.

G.fadz bgaya dgn lauk Tawihnya..

Zaks dgn lauk Sapiee nya walaupun tangan trcedra slpas operasi mbuang kapang td...

G.Fadz lgi, kli ani dgn lauk Sapiee nya..

Tuk.Kurisi pn nda mau ktinggalan dgn lauk Bebarahanya..

Zaks lgi dgn lauk Lapihnya... marung jua eh.. blurih jua sdh tu...
dpt dh mnganti bos tni yg msa ani brtugas d USA ni..

Skipper Jimin pn nda ktinggalan dgn lauk Tawihnya.

Alhamdullillah rezeki.. uleh2 kaliani ada Lauk Tawih, Sapiee, Lapih, Anakcucu Bebarahan, Kurap-u, Bananas n Kurisi..

Wednesday, January 23, 2013

Ayo Mancing

Trip Mancing pada 23-12-2012

ready utk beraksi...

G.Nazri happy dgn lauk Sapiee nya..

Lagi!!! G.Nazri lgi dgn 2nd lauk Sapiee nya

nah.. di kawin kn nya tarus lauk nya ani. hahaa

G.Birinz nda kurng jua happy nya dgn lauk Sapiee nya...

G.Fadz dgn lauk Pari nya..

Alhamdullillah.. rezeki kmi hariani... Lauk Pari, Kerapu, Bebarahan, Langisi, Putih, Sapiee, Lapih n Garut2

Tuesday, January 1, 2013

Skipper Mudin & Sons Mancing

Trip Mancing pada 22-12-2012

Skipper Mudin dgn lauk Kerapunya

Skipper Mudin happy lg dgn lauk Sapie nya..

Anak Skipper dgn lauk Bebarahannya..

Anak Skipper happy banget dgn lauk Tawih nya.. handal jua mancing mcm bapa.. haha

Anak Skipper yg satu lg bgmbr dgn lauk Bebarahannya..kn mau mlawan lurih bapa jua ni. hehe

Alhamdullillah.... rezeki hriani ada lauk Bebarahan, Sapiee, Tawih, Langisi, Kerapu, Bakalang n Pari

Saturday, June 30, 2012

Siuk Jua Mancing ah!!

Trip Mancing pada 29-06-2012

Skipper Mudin dgn lauk Bekalang aka lauk Masin nya.. bru warm-up ni. 

Skipper Mudin lgi dgn lauk Bebarahan nya

lgi2 Skipper Mudin confirm jd HERO hriani, dgn lauk Bebatik aka lauk adidas nya
2 ekor adidas ulehnya ni, mls bgmbar balek2.. hehee

nda kurang hebat nya jua Tuk.Kurisi dgn lauk Bebatik nya

Tuk.Kurisi lgi dgn lauk Umpaknya.. hatrik plang umpak ulehnya ni yg bnr nya, sma jua mls bgmbar balek2 jua.. hehee

lgi2 Tuk.Kurisi.. kli ani dgn lauk Sapiee nya.. joint HERO jua hriani Tuk.Kurisi dgn Skipper.Mudin..
Welldone gud fellas.. hehee

Alhamdulillah.. rezeki kmi hriani ada lauk Bekalang, Umpak, Bebarahan, Sapiee, Lapih, Sapah2, Anduping, Putih, Bebatik  n mcm biasa Pisang2..

Monday, June 25, 2012

BANYAK BEBARAHAN MANCING KALI ANI

Trip Mancing Pada 24-06-2012

Skipper jimin dgn 1st catchnya lauk Umpak

Skipper Jimin lgi dgn lauk Sapiee nya..
HERO utk hriani. hehee..

Zaks dgn lauk Beberahan nya

Tuk.Kurisi dgn lauk Bebarahan jua.
last outing nada gambarnya, tertanya2 org wh. hehe

G.Birinz aka kwnku mcm biasa happy banget dgn lauk bebarahan jua.

Kwnku lgi dgn lauk Lapih nya.. hatrik Lapih hriani
kwnku jd Hero lauk Lapih sja.. hehee

ehem2.. Gfdaz dgn lauk Bebarahan jua.
hemm..hemm.. mesti bdaham klo nda, nada kna gmbar krg.. hehe

Alhamdulillah.. total catch hariani.. lauk Bebrahan n anak2, cucu nada x ani sal catach n release sdh bg besar lg.. hehe
Others.. lauk Umpak, Sapiee, Lapih Kerapu, Sapah2, Langisi, Anduping n teman setia Pisang2 aka bananas. hehee

Thursday, June 21, 2012

Kami Saja Mancing

Trip Mancing pada 13-06-2012

G.Birinz dgn lauk Putih nya aka SnowWhite.. biasa dgn happy banget  eh!!

Skipper Milin dgn lauk Tawih nya.. ani happy kh apa tu. hehee..

Skipper Milin dgn aksi ayu nya bersama lauk Kerapunya

lgi! kali ani dgn lauk Bebarahan nya.. apa yg di liat nya atu.

ia lgi! kali ani bersama lauk Umpak nya.. ani mcm nda sudi sja bgmbar atu.. hehe

lagi2 Skipper Milin! kwn ku jd full-time photographer tarus.. hehe
kli ani dgn gaya manja nya bersama lauk Sapiee nya..

hahaha.. jd sipemalu tia dgn lauk Lapih nya.. dpt d takahi siapa orgnya ah..

Alhamdulillah... hasil tangkapan hariani ada lauk Lapih, Bebarahan, Umpak, Tawih, Sapiee, Kerapu, Lagisi, Putih dan Pari..
Skipper Milin jdi SuperHero hariani.. (spendet diluar tu. hahaha)


Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger | Printable Coupons